Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Szeretnék kérni fényképet a kiválasztott növényemről.
A Webáruházban feltöltött képek és videók többnyire a kertészetünkben megtalálható növényekről készült, azonban kizárólag tájékoztató jellegűek. Arra nincs módunk, hogy minden egyes cserép növényt egyesével fotózunk le, mert az erősen hátráltatná az Ön gyors kiszolgálását. Növényeink minőségét garantáljuk.

Mire való a kosár, és hogyan működik?
Miután kiválasztotta a terméket és a mennyiséget a "Bevásárlókosárba" gombbal teheti a kosárba. A mennyiséget a későbbiek során is megváltoztathatja. A kosár tartalmát a webáruházban jobbra fent folyamatosan nyomon követheti. A kosárból bármikor bármelyik árucikk kivehető, mennyisége módosítható. Az áru melletti "X" gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. További tájékoztatót a vásárlás menetéről a www.citrusespalma.hu oldalon talál.

Bruttó vagy nettó árak szerepelnek az oldalon?
A termékek részletes ismertetője mellett mindig a bruttó árakat tüntetjük fel, melyek az ÁFÁ-t tartalmazzák.
 
Mennyi a szállítási költség?
A "bevásárlókosár megtekintése" gombra kattintva átirányítjuk a kosár tartalma oldalra, ahol megadhatja a kívánt fizetési módot és a szállítás adatait. A kalkulátor itt kiszámítja a szállítási költséget az ön által megadott adatok alapján. Postafiók címre NEM SZÁLLÍTUNK CSOMAGOT!

Vásárolhatok-e személyesen?
Természetesen szívesen látjuk a Citrus & Pálma Kft. kertészetében a 9184 Kunsziget, Jószef Attila u. 47. szám alatt. Megrendelését leadhatja a Webáruházunkban majd átveheti személyesen Kertészetünkben, vagy meglátogathat minket nyitvatartási időben és személyesen válogathatja össze a megvásárolni kívánt növényeket. Nyitvatartási idő: K. - P.: 15:00 - 19:00-ig, Szo.: 9:00 - 12:00-ig. Részletekért látogasson el a kapcsolat aloldalunkra.

Rendelhetek az ország egész területéről?
Természetesen igen, Magyarország minden városából, falujából fogadjuk a megrendeléseket és vállaljuk azok kiszállítását.

Kérhetem-e a kiszállítást egy megadott napra és/vagy időpontra?
Ön leadhatja rendelését online bármely nap bármely szakaszában, azonban a Citrus & Pálma Kft. munkatársai kötött munkaidőben dolgoznak. A kiszállítás időpontja függ a megrendelt áru fizetési módjától, a futárszolgáltatás módjától, a kiszállítás helyétől, a növény fajtájától. Amennyiben mégis erre vonatkozó különleges igénye lenne, úgy kérem a megjegyzés rovatban ezt közölni. Munkatársaink igyekeznek kérésének eleget tenni, de garanciát nem tudunk adni a kiszállítás időpontját illetően. A kiszállítás napjáról értesítést kap e-mailben a GLS futárszolgálattól, vagy ha más fuvarozó céggel történik a kiszállítás akkor tőlük kap erről tájékoztatást.

Mire figyeljek, ha a növények megérkeznek az otthonomba?
Kérjük győződjön meg róla, hogy azt kapta, amit megrendelt. Ellenkező esetben kérjük haladéktalanul vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot, hogy problémáját orvosolhassuk. Amennyiben elégedett csomagja tartalmával és minőségével, kérjük tájékozódjon a növény ápolási igényeiről. Minden növény eltérő gondoskodást igényel. A növények szállítás közben nem jutnak napfényhez, így a növény fajtájától függően előfordulhat, hogy „gyengébb állapotban” érkezik meg Önhöz, mint ahogy azt a fényképeken látta a megrendelés során. Kérem legyen türelmes az új kedvencével. A növény élőlény és akklimatizálódásra van szüksége esetleg átültetésre. Figyeljen oda, hogy milyen talajba ülteti, hova helyezi és hogyan locsolja vagy tápszerezi. A nem megfelelő tartás következtében elgyengülő növényeket nem áll módunkban visszavenni.

Leesett a gyümölcs a fáról mit tegyek?
Gyümölcstermő növényeinket gondosan becsomagoljuk ,de a szállításból adódó gyümölcs lehullásért garanciát nem vállalunk!